0سبد خرید
بهترین کرم جوان کننده دست

دست ها هم مثل صورت اثرات بالا رفتن سن را نشان می دهد و مراقبت از آن بسیار اهمیت دارد. کرم های جوان کننده دست، به خاطر مواد محافظت کننده و و ترمیم کننده ای که دارند از پوست دست محافظت می کنند و پیر شدن و چروک شدن دست ها را به تاخیر می اندازند. کرم هایی که اینجا معرفی می کنیم کرم هایی هستند که کمک می کنند دستانی با طروت داشته باشید.

کرم دست و ناخن کدلی:

این کرم یک کرم فرانسوی است که پایه اصلی آن انگور و هسته انگور است که سرشار از امگا6 و ویتامین E است. به همین دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی دارد و رادیکال های آزاد را که عامل اصلی پیری پوست هستند خنثی می کنند. 98% این کرم را مواد طبیعی ساخته شده است که پوست را تغذیه می کند و هیچ گونه چربی روی پوست باقی نمی ماند و جذب پوست می شود و برای پوست هایی که دهیدراته شده اند آب رسان خوبی است. این کرم علاوه بر این که نرم کننده و جوان کننده پوست دست هستند، محافظ و ترمیم کننده دست و ناخن هم هستند. قیمت این کرم حدود 100000 تومان است.

بهترین کرم جوان کننده دست

کرم دست جوان کننده و ضد لک اوریفلیم (Pro-Youth):

این کرم اوریفیم علاوه بر رطوبت دهی به پوست دست، خاصیت حفاظت کنندگی درمقابل اشعه های مضر خورشید را دارد. کند.
همچنین به خاطر داشتن موم عسل و روغن بادام شیرین در ترکیبات آن، پوست را تغذیه و بسیار نرم و لطیف می کند. از طرفی تا 24 ساعت رطوبت پوست را تأمین می کند. خاصیت دیگری که دارد ضد لک بودن آن است که اثر آن را بعد از استفاده از آن به خوبی می توانید روی لک های دست ببینید. از آن جایی که من شخصا این کرم را استفاده کردم پیشنهاد می کنم افرادی که دستانی با لک های قهوه ای دارند حتما استفاده کنند و اثر آن را ببینند. قیمت این کرم هم حدود 45000 تومان است.

بهترین کرم جوان کننده دست

کرم دست الی ژن:

کرم دست الی ژن علاوه بر دارا بودن خواص نرم کننده ممتاز، دارای کلاژن هیدرولیز شده است که خواص ضد چروک ممتاز دارد. موم زنبور عسل از مواد موثره و طبیعی موجود در کرم دست الی ژن می باشد که سرشار از ویتامین A می باشدو یک لایه رطوبت دهنده، نرم کننده روی پوست به وجود می آورد که علاوه بر رفع خشکی پوست، به خاطر خاصیت محافظت کنندگی که دارد، آن را در برابر سموم و آلودگی های محیطی کاملا نگهداری می کند. یک ویژگی خوبی که دارد این است که جلوی تنفس پوست را نمی گیرد. از طرفی کلاژن هیدرولیز شده موجود در کرم دست الی ژن، توسط منافذ پوستی جذب می شود و خاصیت ضد چروک و جوانسازی دارد. قیمت این کرم حدود 25000 تومان است.

بهترین کرم جوان کننده دست
در آخر به این نکته توجه کنید که: برای محافظت از دست ها، هنگام استفاده از مواد شوینده از دستکش استفاده کنید و در معرض نور خورشید روی دست ها هم ضد آفتاب بزنید و همیشه از یک مرطوب کننده برای دست ها استفاده کنید که آسیب نبیند.
چند کرم دست خوب و مرطوب کننده ایرانی را معرفی کردیم که می توانید استفاده کنید. همچنین کرم های دست ضد چروک و روشن کننده که پوست را نرم و لطیف می کنند.

 

نوشتن دیدگاه