0سبد خرید
بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی
بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

پوست دست به دلیل درگیر بودن با مشاغل مختلف و مواد شیمایی گوناگون و عوامل محیطی، در معرض خشکی های بسیار است. با شستشو و افزایش سن رطوبت پوست از بین می‌رود و فرآیند پیری پوست را تسریع می بخشد. به همین دلیل باید پوست را همیشه مرطوب نگه داشت و با تغذیه درست پوست مانع از پیری زودرس دست ها شد. کرم های مرطوب کننده آن قدر زیادند که گاهی انتخاب یکی از آن ها که مناسب پوست ما باشد سخت می شود. برای همین در این جا چند نمونه از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی را معرفی کردم تا بتوانید انتخابی راحت تری داشته باشید.

کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین:

یکی از کرم های دستی که طرفدار زیادی دارد و اکثر افرادی که پوست های بسیار خشک یا اگزمای پوستی دارند، از آن نتیجه مطلوب گرفته اند، کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد است. اگر خشکی پوست شما آزار دهنده است و از کرم های دیگر نتیجه نگرفته اید پیشنهاد می کنم این کرم را امتحان کنید. علت خشکی پوست از دست دادن آب در لایه شاخی پوست می باشد. اوره موجود در این کرم به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و به مدت طولانی رطوبت را در خود نگه می دارد. همچنین اوسرین که نزدیکترین چربی طبیعی حیوانی به پوست انسان می باشد، باعث نرمی پوست می شود و یک لایه از چربی طبیعی در سطح پوست ایجاد می کند که مانع از بین رفتن رطوبت پوست می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، اوره 3 تا 10% در رفع خشکی های پوست، درمان اگزمای اتوپیک، درمان پسوریازیس و ایکتیوز موثر است. از آن جایی که فاقد رنگ و عطر است، آلرژی ایجاد نمی کند و برای افراد با پوست حساس مناسب می باشد. همچنین برای پوست حساس اطفال درمان التهاب ناحیه پوشک هم می توانید از آن استفاده کنید. قیمت این کرم حدود 25هزار تومان است.

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

کرم مرطوب کننده سینره:

کرم دست سینره دو مزیت مهم دارد. یکی این که در ساختش از مواد گیاهی استفاده شده که دست ها را جوان و با طراوت میکند. دوم قیمت خیلی خوب این کرم است که به نسبت کیفیتی که دارد خیلی مناسب هست و می توانیم بگوییم که نسبت به کرم های هم سطح خودش قیمت خیلی خوبی دارد. عصاره روغن آووکادو موجود در این کرم، یکی از بهترین چربی های گیاهی برای تغذیه پوست است که به دست ها لطافت و نرمی می دهد و باعث کمرنگ شدن چروک های دست می شود. همچنین وجود اسید‌های چرب امگا 3 و امگا 6 در آن ، بهترین ترمیم کننده های پوست های خشک و آسیب دیده است. یک مزیت دیگر هم که ارد این است که پوست را چرب و چسبناک نمی کند و بعد از چند ثانیه کامل جذب پوست می شود و تنها یک لایه محافظ غیر چرب روی پوست ایجاد می کند. قیمت این کرم حدود 10000 تومان می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

لوسیون بدن الیکس Moonlight:

این کرم یکی از کرم های مورد علاقه من هست که هم پوست را نرم و لطیف می کند و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و هم این که بعد از مدتی اگر روی دست ها لک داشته باشید، حس می کنید که کمی روشن تر شده اند. این کرم برای انواع پوست ها مخصوصاٌ پوست های خشک و حساس مناسب است. ترکیبات موثر آن ژل آلوئه ورا، روغن درخت چای وویتامین E و Cاست که باعث می شود این کرم یک نرم کننده، آبرسان و ترمیم کننده خوب باشد و به خوبی پوست را تغذیه کند. یکی از حسن های آن این است که بدون ایجاد حس چربی بر روی پوست، یک التیام بخش خوب است و در وهله اول استفاده، دست خنک می شود و روی پوست احساس طراوت می کنید. قیمت این کرم حدود 20000 تومان است.

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

کرم دست نئودرم مدل Re-Nutrive Honey Shea :

این کرم دارای ترکیبی از عسل و شی باتر است که قدرت نرم کنندگی و شفاف کنندگی خوبی دارد و برای افرادی که پوستشان نسبتا خشک است، چربی مطلوبی می‌دهد. کرم دست نئودرم حالت خشن و زبری پوست را از بین می برد و در صورت داشتن التهاب، به علت وجود عسل در آن پوست را ترمیم می کند و شادابی و طراوت را به آن بازمی گرداند. یکی از مزیت های این کرم،وجود ویتامین E و عدم وجود پارابن در ترکیب آن است. به همین دلیل برای انواع پوست و حتی پوست های حساس هم مناسب است. یکی از دلایلی که من این کرم را معرفی کردم این بود که بعد از استفاده از آن بدون این که روی پوست احساس چربی کنید، دست خیلی نرم و لطیف می شود. قیمت مدل تیوپی آن حدود 10هزار تومان و مدل کاسه ای 17هزار تومان است.

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

می توانید بهترین کرم های دست ، کرم های روشن کننده دست ، جوان کننده و ضد پیری را هم ببینید.

نوشتن دیدگاه