0سبد خرید
ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین

فروشگاه کالا اندیش مایسا در زمینه پخش لوازم پزشکی، بهداشتی چون ژل لوبریکانت فعالیت دارد. شما می توانید انواع ژل لوبریکانت مانند ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین را از فروشگاه کالا اندیش مایسا بخرید.

استفاده از روان کننده های مناسب به داشتن رابطه جنسی بدون درد و لذت‌بخش کمک می کند. لازم است بدانید که روان کننده ها انواع مختلفی دارند و می توانند معایب و مزایای متفاوتی از خود نشان دهند. ژل لوبریکانت از جمله گزینه هایی است که برای داشتن رابطه جنسی سالم و موثر به کار می رود. در بین انواع ژل های لوبریکانت نیز ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین مناسب ترین و کم عارضه ترین ژل به حساب می آید. لازم است به این نکته اشاره کنیم که ژل های لوبریکانت که بر پایه روغن ساخته می شوند، می توانند حساسیت زا باشند، به همین دلیل تنها استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین را می توان بدون نگرانی به همه افراد پیشنهاد داد. برای خرید بهترین ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین می توانید به فروشگاه مایسا مدیکال مراجعه کرده و کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چیست؟

استفاده از ژل لوبریکانت در بهبود رابطه جنسی نقش بسزایی دارد. در واقع گاهی ممکن است برقراری رابطه جنسی در اثر اصطکاک بین دو سطح، برای بانوان دردناک یا سوزش آور باشد، بنابراین به نظر می رسد استفاده از یک روان کننده مناسبی که تا پایان رابطه در اطراف واژن باقی بماند، بسیار کمک کننده باشد. مصرف انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین از راهکارهای حل این مشکل به حساب می آید. ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین یکی از انواع روان کننده هایی است که تقریبا برای همه افراد قابل استفاده خواهد بود. در ساخت این نوع ژل ها از اسانس های طبیعی استفاده شده، به همین دلیل رایحه بسیار خوبی دارند. از جمله موادی که در ساخت ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین به کار می روند می توان به سوربیتول، کاربومر، اسانس، پارابن، پروبیلن گلیکول و مانند آن ها اشاره نمود. تمامی این مواد طبیعی بوده و همین مسئله امکان ایجاد حساسیت توسط این نوع روان کننده ها را به حداقل می رسانند. لازم است بدانید که در ساخت این نوع ژل از آب به جای گلیسیرین استفاده شده و همین جایگزینی امکان بروز حساسیت را از بین خواهد برد، علاوه بر این حذف گلیسیرین باعث می شود تا به کاندوم آسیبی وارد نشده و از مشکلات پس از آن جلوگیری به عمل آید.

غلیظ کننده هایی که در تولید ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین به کار می روند، پایداری ژل تا پایان رابطه را تضمین می کنند. این گونه ژل ها خاصیت آنتی باکتریال داشته و از بروز عفونت های واژن در بانوان جلوگیری به عمل خواهند آورد. خرید انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین اصل را باید از فروشگاه های معتبر انجام دهید، زیرا هر چه کیفیت ژل بالاتر باشد، مزایای استفاده از آن بیشتر خواهد بود. به منظور خرید بهترین ژل لوبریکانت با بهترین برند و مناسب ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه مایسا مدیکال مراجعه نمایید.

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چیست؟  

طرز استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین

استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین مزایای زیادی برای مصرف کننده دارد. با توجه به کیفیت مواد به کار برده شده در ساخت انواع ژل لوبریکانت، خاصیت نرم کنندگی و روان کنندگی آن متفاوت خواهد بود. این مسئله به برند تولید کننده ژل نیز بستگی دارد. برای تهیه بهترین ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین می توان از یک متخصص کمک گرفت. انواع ژل های روان کننده در بسته بندی های بهداشتی به فروش می رسند. طریقه مصرف ژل لوبریکانت نیز در بسته بندی آن ها قید شده است. در هر حال برای استفاده از ژل لوبریکانت باید مقدار مشخصی از آن را در ناحیه واژن به کار برد، به طوری که داخل و خارج از آن به ژل آغشته شده و میزان اصطکاک بین آلت تناسلی مرد با این ناحیه را به حداقل برساند.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین  

ژل لوبریکانت معمولا در مدت زمان کوتاهی پس از مصرف، خاصیت روان کنندگی و نرم کنندگی خود را نشان خواهد داد، در نتیجه بانوان بلافاصله پس از مصرف آن می توانند رابطه جنسی بدون درد و سوزش را تجربه نمایند. اثربخشی این نوع ژل بالا بوده و اثر آن برای مدت زمان طولانی باقی خواهد ماند. کاربرد ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین هیچ گونه اثر منفی بر کاندوم نداشته و در بحث مراقبت از بارداری، اختلالی ایجاد نخواهد کرد، همچنین با توجه به حذف روغن گلیسیرین از ساختار ژل و جایگزینی آن با آب، احتمال بروز هر گونه حساسیتی از بین خواهد رفت، به همین دلیل نیز مصرف ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین را می توان به همه اشخاص پیشنهاد داد.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین  

کالا اندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت

برای خرید ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین و انواع دیگر ژل های لوبریکانت باید به یک فروشنده معتبر مراجعه نمود. شرکت کالااندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت هستند. کالا اندیش مایسا انواع ژل لوبریکانت با بهترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با خیال راحت بهترین ژل لوبریکانت را از کالا اندیش مایسا بخرید. مایسا یکی از بهترین داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان می باشد.

نوشتن دیدگاه