0سبد خرید
سگ قدرجونی [همه چیز در مورد غذای سگ قدرجونی]

سرزمین سگ ها پرورش دهنده سگ قدرجونی اصیل است. اگر سگ قدرجونی دارید یا قصد خرید آن را دارید، باید درمورد غذای سگ قدرجونی اطلاعات کافی داشته باشید. شما می توانید هرگونه سوالی دارید به کارشناسان سرزمین سگ ها بیان کنید. آن ها شما را راهنمایی می کنند.

سگ قدرجونی یکی از سگ های اصیل است که در اکثر موارد در باغ ها، ویلاها و صحراها انواع مختلف آن را مشاهده کرده اید. این سگ به دلیل دارا بودن جثه بزرگ برای گله داری و نگهبانی مناسب است و بهترین نوع سگ گله داری در کشور ایران به شمار می رود. در اکثر موارد افرادی که از سگ قدرجونی نگهداری می کنند تنها از استخوان برای سگ استفاده می کنند، این در حالی است که بدن سگ علاوه بر استخوان به مواد مغذی دیگری نیز نیاز دارد.

سگ قدرجونی [همه چیز در مورد غذای سگ قدرجونی]

سگ قدرجونی

سگ قدرجونی را می توان یکی از نژادهای اصیل سگ‌های ایرانی دانست که در استان اصفهان پرورش پیدا کرده است و از آن پس در نقاط مختلف کشور ایران برای گله داری مورد استفاده قرار گرفته است. این سگ سازگاری چندان مناسبی با سایر حیوانات خانگی ندارد، به همین دلیل بهتر است از آن به عنوان حیوان خانگی استفاده نشود و تنها برای نگهبانی در مناطقی مانند باغ ها و ویلاها از این حیوان استفاده شود. این سگ به دلیل دارا بودن پشم های بلند در برابر سرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی در برابر سرما از بین نمی رود، به همین دلیل می‌توان در محل هایی مانند باغ و ویلا یک سرپناه برای سگ ساخت تا به راحتی در هر فصلی از سال در آن زندگی کند.

سگ قدرجونی  

غذای سگ قدرجونی

سگ قدرجونی در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارد، اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این سگ باید به آن توجه کرد غذای سگ قدرجونی است. غذایی که برای سگ قدرجونی استفاده می شود باید دارای مواد مغذی زیر باشد:

  • پروتئین: یکی از مهم‌ترین مواد مغذی که برای سگ قدرجونی از اهمیت زیادی برخوردار است پروتئین است. رسیدن پروتئین کافی به بدن سگ باعث می شود سگ در هنگام طی مسافت های طولانی هیچ‌گونه آسیبی نبیند و انرژی لازم برای رفت و آمد را داشته باشد. مواد غذایی مانند ماهی، مرغ و گوشت قرمز بهتر است در رژیم غذایی سگ قدرجونی قرار داده شوند تا پروتئین مورد نیاز برای بدن سگ به او برسد.
  • کلسیم: کلسیم یکی دیگر از مهم‌ترین مواد معدنی است که باید حتما به بدن سگ برسد تا استخوان های او را مقاوم تر و محکم تر شوند. برای تامین کلسیم مورد نیاز برای بدن سگ علاوه بر دادن استخوان به او، می‌توان از محصولاتی مانند شیر کم چرب ماست کم چرب و یا پنیر استفاده کرد.
  • کربوهیدرات: یکی دیگر از مواد غذایی که باید در رژیم غذایی سگ قرار داده شود کربوهیدرات است. کربوهیدرات در مواد غذایی مانند برنج و نان وجود دارد، به همین دلیل توصیه می‌شود کربوهیدرات هایی مانند برنج و نان به سگ داده شوند.
  • ویتامین ها: برای کارایی بهتر سگ‌ها و مقاومت بالاتر بدن آن‌ها باید ویتامین به سگ داده شوند، برای این منظور می توان از سبزیجات به صورت خام و یا پخته شده استفاده کرد تا مواد مغذی به بدن سگ برسد.

با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد ممکن است برخی از افراد فکر می کنند که تغذیه سگ قدرجونی مشکل است و نمی توانند از پس آن بر بیایند، به همین دلیل این افراد می توانند از غذاهای آماده سگ قدرجونی استفاده کنند که تمام مواد غذایی موردنیاز برای سگ را دارد.

غذای سگ قدرجونی  

خرید سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد خرید سگ قدرجونی باید به آن توجه ویژه شود، اصیل بودن نژاد سگ است، به همین دلیل باید سعی کنید سگ را از جایی خریداری کنید که دارای تجربه بالا در زمینه فروش انواع مختلف سگ باشد و بتواند بهترین و اصیل ترین نژاد سگ قدرجونی را در اختیار شما قرار دهد. سرزمین سگ ها به عنوان یکی از فروشندگان بهترین سگ قدرجونی آماده خدمت رسانی به مشتریان است و سگ‌های اصیل را در سنین مختلف در اختیار مشتریان در سراسر نقاط ایران قرار می‌دهد. برای خرید سگ قدرجونی مدنظر خود می توانید با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش نموده و سگ را با سن و رنگ مورد نیاز خود خریداری کنید‌.

نوشتن دیدگاه