0سبد خرید
کولر سلولزی پلیمری [نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران]

کولر سلولزی پلیمری محصولی است که در آن به جای استفاده از پوشال، از انواع مختلف سلولز استفاده شده است و عملکرد و بازده آن ۸۰ درصد بیشتر از کولرهای معمولی است. کولر سلولزی پلیمری را می توان نسل جدیدی از کولرهای آبی دانست که می توانند جایگزین مناسبی برای کولر های پوشالی باشند و دما را تا حدود زیادی خنک تر کنند. این محصول در ابعاد و برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود و خریداران می توانند با توجه به توان مالی و نیاز خود ابعاد و برندهای مختلفی از این محصول را خریداری نمایند. کولر سلولزی پلیمری با بالاتری کیفیت ممکن در سایت نیکاسان به فروش می رسد. می توانید برای خرید کولر سلولزی پلیمری از سایت نیکاسان به عنوان یک نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران اقدام کنید و کولر پلیمری را با مناسب ترین قیمت و در عین حال با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

کولر سلولزی پلیمری [نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران]

کولر سلولزی پلیمری

کولر سلولزی پلیمری را می‌توان یکی از انواع جدید کولرهای آبی دانست که با جذب بسیار بالای آب می تواند تا حدود زیادی دمای هوا را خنک تر کند و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. کیفیت بالای این محصول و میزان خنک کنندگی بالای آن، باعث می‌شود این محصول علاوه بر مصارف خانگی، برای مصارف صنعتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از بدنه پلیمری در این محصول باعث شده است که محصول مورد نظر وزن بسیار کمی داشته باشد و به همین دلیل امکان حمل و نقل و جابه‌جایی آن به راحتی وجود دارد، به علاوه وزن سبک این دستگاه هزینه های حمل و نقل را تا حدود زیادی کاهش می دهد و از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

انواع مختلف کولر سلولزی پلیمری تکنولوژی سافت استارت دارند. وجود این تکنولوژی در کولرها باعث می شود کولر تا ۸۵ درصد مصرف انرژی کمتری داشته باشد و به علاوه در هنگام شروع به کار و یا قطع کردن کار، آسیبی به موتور و بدنه کولر وارد نشود. کولر سلولزی پلیمری می تواند تا حدود ۶۰ لیتر آب را داخل خود نگه دارد و به همین دلیل به عنوان بهترین خنک کننده برای هوا شناخته می شود. برای مثال فرض کنید برای خنک کردن منزل خود از کولر گازی استفاده می کنید، در این صورت باید هزینه های زیادی را برای برق مصرفی بپردازید، از طرف دیگر اگر از انواع کولر آبی پوشالی استفاده کنید خنکای مطبوعی نخواهید داشت، به همین دلیل کولر سلولزی پلیمری در این گونه موارد بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان است.

در انواع مختلف کولر سلولزی پلیمری به هیچ عنوان از شفت، تسمه و فولی استفاده نشده است و همین قابلیت باعث می‌شود امکان خرابی این محصول تا حدود زیادی کاهش پیدا کند و از بابت پرداخت هزینه های تعمیرات زیاد نگرانی نداشته باشید. یکی از مهم‌ترین معضلاتی که در مورد انواع مختلف کولر پوشالی با آن روبرو هستیم، این است که در برخی از موارد ممکن است به دلیل کمبود آب، آب به پشت بام نرسد و پمپ آب بر اثر کار کردن زیاد بسوزد و هزینه های زیادی را برای مصرف‌کنندگان داشته باشد؛ این در حالی است که کولر سلولزی پلیمری با داشتن سیستم توقف عملکرد پمپ آب، در صورتی که آب به کولر نرسد پمپ آب را قطع می کند تا آسیبی به پمپ وارد نشود.

کولر سلولزی پلیمری  کولر سلولزی پلیمری  

نیکاسان، نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران

با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، متوجه شدیم که کولر آبی سلولزی مزیت های بسیار زیادی دارد و استفاده از آن کاملا به صرفه و اقتصادی است. از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه نمود این است که در برخی از موارد فروشندگان سودجو سعی می کنند کولرهای تقلبی و بی کیفیت را با نام کولر اصل به فروش برسانند، به همین دلیل دقت به فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است‌.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان به عنوان نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان است و کولر پلیمری را در ابعاد مختلف برای محل های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در این سایت اینترنتی امکان مقایسه برندهای مختلف کولر پلیمری و قیمت های مختلف برندها فراهم شده است و به سهولت انتخاب مشتری کمک زیادی می شود. در این سایت اینترنتی امکان مشاهده قیمت به صورت روزانه وجود دارد و به همین دلیل مصرف کنندگان مختلف می توانند به راحتی قیمت روز کولر را مشاهده نموده و در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را با چند کلیک ساده خریداری کنند و آن را طی چند روز کاری در محل مورد نظر تحویل بگیرند. نیکاسان به دلیل فروش کولر سلولزی پلیمری با کیفیت، نمایندگی فروش کولر پلیمری در ایران را به خود لقب داده است و این محصول را همچون سایر کالاها، با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند.

نوشتن دیدگاه