0سبد خرید
قیمت شیشه سکوریت مغازه [لیست قیمت شیشه سکوریت مغازه خرید از کارخانه بدون واسطه]

شیشه سکوریت مغازه را با قیمت کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه ای از آریا ساز و کار بخرید. ارائه مستقیم از کارخانه و تنوع در انواع شیشه های سکوریت موجود در ساز و کار باعث شده است تا این فروشگاه به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان شیشه های ساختمانی شناخته شود.

از آنجا که عوامل مختلفی روی قیمت شیشه سکوریت تاثیر می گذارند و قیمت این شیشه دائماً در حال افزایش است، پس بهتر است از همان ابتدا مرجع مطمئنی را برای خرید انتخاب کنید که با حذف واسطه ها، قیمت کمتری را برای محصولات در نظر بگیرد. فروشگاه اینترنتی آریا ساز و کار یکی از مراکز تحت قرارداد با کارخانه های شیشه است که شیشه سکوریت مورد نیاز برای مغازه را از کارخانه به دست شما عزیزان می رساند.

قیمت شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه سکوریت تحت تاثیر فاکتورهای مختلف قرار دارد. فرایند تولید انواع شیشه سکوریت گاهی کاملا متفاوت است و این خود عامل مهم و تاثیر گذاری روی قیمت است. به طور معمول قیمت شیشه بر اساس متراژ آن تعیین می شود. کارخانجات تولید شیشه سکوریت از استانداردها و فناوری های پیشرفته ای در تولید استفاده می کنند که این مسئله بر روی قیمت نهایی محصول تولیدی تاثیر می گذارد.

قیمت شیشه سکوریت مغازه با توجه به ضخامت و یراق آلاتی که برای آن استفاده می شود هم تغییر می کند. در واقع نوع شیشه تعیین کننده یراق الات است. به طور مثال نوع درب (پروانه ای یا ریلی) در تعیین نوع یراق آلات مورد نیاز شما برای شیشه سکوریت مغازه و در نتیجه بر قیمت آن اثر دارد. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت شیشه سکوریت، سندبلاست یا ساده بودن آن است. شیشه های سکوریت سند بلاست، قیمت بیشتری نسبت به شیشه های ساده دارند.

قیمت شیشه سکوریت مغازه [لیست قیمت شیشه سکوریت مغازه خرید از کارخانه بدون واسطه]

لیست قیمت شیشه سکوریت و عوامل موثر بر آن

شیشه سکوریت مغازه جزء ایمن ترین و بهترین شیشه های قابل استفاده است. استفاده از این شیشه ها در ویترین و درب مغازه ها بسیار رایج است. نوسان قیمتی در شیشه های سکوریت به دلیل عوامل تاثیر گذار و بازار بی ثبات این روزهاست. بحران های اقتصادی، تورم، نوسانات نرخ ارز، قیمت نفت و ده ها عامل دیگر می توانند بر روی نوسان قیمت شیشه تاثیر بگذارند. اگر در این بازار فعالیت کنید یا بخواهید شیشه سکوریت بخرید، حتما متوجه این تغییرات قیمتی خواهید شد. اما در این بین برخی از عوامل هم هستند که روی قیمت شیشه تاثیر ثابتی دارند؛ عواملی مانند ضخامت شیشه، کیفیت و برند شیشه، متراژ شیشه، نوع شیشه و کارخانه تولید کننده شیشه سکوریت.

شرکت ساز و کار ضمن تأمین انواع شیشه های سکوریت از کارخانه و حذف واسطه ها و دلال ها، توانسته یکی از مهم ترین عوامل افزایش قیمت شیشه سکوریت مغازه را از بین ببرد تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر بهترین انواع شیشه های ساختمانی و سازه های شیشه ای را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری بخرید.

لیست قیمت شیشه سکوریت و عوامل موثر بر آن  

انواع شیشه سکوریت در ساز و کار

شیشه سکوریت مغازه را می توان بر اساس ویژگی های متخلفی دسته بندی کرد. بیایید ببینیم در ساز و کار چند نوع شیشه سکوریت برای خرید وجود دارد:

  • انواع شیشه سکوریت از لحاظ ضخامت
    این شیشه ها در انواع ضخامت های 10 میلی متر، 6 میلیمتر و 4 میلیمتر ساخته می شوند که نمونه ده میلی بهترین گزینه برای مغازه است.
  • انواع شیشه سکوریت از لحاظ رنگ
    از لحاظ رنگ طیف وسیعی از شیشه سکوریت مات و براق وجود دارد که نمونه های رفلکس طلایی، ساده، مسی، برنز، دودی، سبز، آبی، مشجر، کریستال و مسی رایج ترین نمونه های موجود در بازار هستند.
  • انواع شیشه سکوریت از لحاظ مدل
    به طور کلی شیشه های سکوریت در مدل های سندبلاست، رفلکس، ساتینا، مات، سفید و رنگی ساخته می شود. هرکدام از این مدل ها برای یک کاربرد خاص طراحی می شوند.

مجموعه آریا ساز و کار با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع شیشه سکوریت، مفتخر است تا اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص انواع شیشه سکوریت، قیمت و نحوه نصب آن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید به طیف وسیعی از اطلاعات کاربردی در رابطه با انواع شیشه های سکوریت و مخصوصاً شیشه سکوریت، به دست آورید.

یکی از ویژگی‌های آریا سازوکار به عنوان نمایندگی برترین برندهای تولید شیشه سکوریت این است که امکان تعیین قیمت شیشه بر اساس مساحت مورد نیاز را در سایت خود فراهم کرده. برای این منظور می توانید به وب سایت آریا ساز و کار مراجعه و ضمن اطلاع از قیمت شیشه سکوریت مغازه خود، بهترین نوع این محصول را با قیمت کارخانه خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه