0سبد خرید
میوه خشک و تأثیرات آن بر زیبایی و سلامتی پوست

طراحی و ساخت بهترین ماشین آلات صنایع غذایی توسط گروه تولیدی بکردانه انجام می شود. دستگاه میوه خشک کن بکردانه بهترین دستگاه خشک کن میوه تولید شده در کشور ما است. همانطور که می دانید استفاده از میوه خشک تاثیر زیادی بر زیبایی و سلامت پوست دارد. با خرید دستگاه میوه خشک کن بکردانه و تهیه میوه خشک بهداشتی و سالم، به زیبایی و سلامت پوست خود کمک کنید.

میوه خشک و تأثیرات آن بر زیبایی و سلامتی پوست

سپری کردن روز ها و شب ها بدون تنقلات بسیار سخت است، اما اگر هر روز با مصرف چیپس و پفک بگذرد، دیگر باید قید سلامتی خود را بزنید. تنقلات تنها به چیپس، پفک، کیک، شکلات و... خلاصه نمی شود. میوه خشک از جمله تنقلات خوشمزه و جذابی است که مناسب روزهای گرم تابستان و شب های سرد زمستان است. قطعا تمامی افراد از تاثیرات میوه خشک بر زیبایی و سلامت پوست اطلاعات دارند، اما همواره هزینه بسیاری را باید صرف خرید انواع میوه خشک کنند، البته با خرید دستگاه خشک کن میوه بسیاری از این هزینه ها را می توان کاهش داد. خرید دستگاه میوه خشک کن بکردانه در این زمینه انتخابی ایده آل است.

میوه خشک و تأثیرات آن بر زیبایی و سلامتی پوست

رفع جوش های پوستی با میوه خشک

آکنه یا جوش های پوستی یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که پوست را کدر و غیر جذاب نشان می‌دهد. راه حل های مختلفی برای از بین بردن جوش ها وجود دارند. استفاده از داروهای گران قیمت و متنوع پوستی اولین راه حلی است که به ذهن همه می رسد. این مورد شاید تاثیر گذار باشد، اما ممکن است استفاده مدام از آن برای سلامتی مضر باشد. برای خلاص شدن از شر این مشکل و داشتن پوستی بی عیب و نقص می توانید به درمان های خانگی اعتماد کنید.

استفاده از پوست موز و موز خشک شده تا حد زیادی به رفع جوش ها کمک می کند. موز را پوست کنده و آن را روی صورت خود قرار دهید. این نکته را به خاطر داشته باشید که پتاسیم موجود در موز به از بین بردن سریع جوش ها کمک می کند، همچنین می توانید از پرتقال یا نارنگی خشک شده در این زمینه استفاده کنید، به صورت کلی هر میوه ای که دارای ویتامین سی است برای از بین بردن جوش مناسب خواهد بود. انجیر خشک از جمله میوه های مناسب برای پوست است. شما می توانید با خوردن یا تهیه ماسک میوه خشک، جوش های پوستی خود را رفع کنید.

رفع جوش های پوستی با میوه خشک  

انجیر خشک و منافذ پوست

انجیر خشک تاثیر بسیار خوبی روی کوچک کردن منافذ باز پوست دارد. تاثیر میوه خشک انجیر به دلیل خاصیت براق کنندگی آن است. انجیر خشک این خاصیت را دارد که منافذ پوستی شما را مستحکم کند و مانع از باز شدن آن شود. بتاکارونی که در انجیر وجود دارد، باعث حفظ پوست شما در برابر انواع آلودگی ها می شود. بتاکارون همان ویتامین A است. ویتامین A خاصیت های آنزیمی و ضد عفونی کننده پوست را دارد.

 شما می توانید با استفاده از ماسک انجیر خشک شده منافذ باز پوست خود را ببندید. به این صورت که یک مشت از انجیر خشک شده را درون آب بریزید و پس از این که نرم شد، انجیرها را له کنید. حال انجیرهای له شده را روی صورت خود بگذارید و صبر کنید که نیم ساعت روی صورت شما بماند و سپس آن ها را بشویید. دانه های انجیر مانند یک لایه بردار روی صورت شما عمل می کنند و همچنین به کوچک شدن منافذ نیز کمک  می کنند. شایان ذکر است که حتما قبل از استفاده از این ماسک، پشت گوش خود، آن را تست کنید که مطمئن شوید به این ماسک حساسیت ندارید. برای این که لایه برداری بهتر از این ماسک دریافت کنید، به هنگام شستن آن ابتدا کمی ماسک را روی صورت خود به آرامی ماساژ دهید و سپس اقدام به شستن و پاک کردن ماسک از روی صورت خود کنید. شما می توانید حتی با خوردن انجیر خشک به سلامتی پوست خود کمک کنید. انجیر خشکی که خودتون تهیه می کنید، سالم تر و بهداشتی تر است. با دستگاه میوه خشک کن بکردانه بهترین انجیر خشک را تهیه کنید و به سلامت پوست و زیبایی خود کمک کنید.

انجیر خشک و منافذ پوست  

بکردانه ارائه انواع دستگاه های میوه خشک

همان طور که در طول مطلب نیز بارها به این موضوع اشاره کردیم، بکردانه به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان دستگاه میوه خشک کن صنعتی است. این برند محصولات خود را در دسته صادرات نیز قرار داده که نشان دهنده کیفیت بی نظیر محصولات آن است. شما می توانید به راحتی با خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی، به خشک کردن میوه های خود بپردازید و علاوه بر این که از طعم بی نظیر آن ها لذت می برید به زیباسازی پوست خود نیز کمک کنید. با مراجعه به سایت بکردانه انواع دستگاه میوه خشک کن آن را مشاهده کنید و دستگاه موردنظر خود را بخرید.

نوشتن دیدگاه