0سبد خرید
سایبان اصفهان | سایه سازان توانا

شرکت سایه سازان توانا یکی از بهترین اجراکنندگان سایبان در اصفهان است. اگر قصد اجرا سایبان حیاط منزل خود را دارید، به تیم متخصص و مجرب سایه سازان توانا اعتماد کنید. سایه سازان توانا مجری انواع سایبان اصفهان است.

گاهی ممکن است امکان در نظر گرفتن فضای پارکینگ برای یک ساختمان وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی استفاده از سایبان یا سقف پارکینگ فلزی برای پارک خودرو گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. استفاده از یک طراحی زیبا برای ساخت سقف پارکینگ فلزی کمک می کند تا علاوه بر استفاده مفید از فضا، محیط زیباتری برای حیاط ایجاد کنید، به طور کلی ایجاد یک مکان مناسب برای پارک خودرو در حیاط منزل یا یک مجتمع مسکونی، اداری یا تجاری از مهم‌ترین دغدغه های ساکنین ساختمان ها به حساب می آید. در واقع قرار دادن خودرو در معرض نور مستقیم آفتاب می تواند به مرور زمان منجر به آسیب دیدگی رنگ خودرو شود. این مسئله مخصوصا در مورد خودروهای با رنگ تیره از اهمیت بیشتری برخوردار است، به این ترتیب در هر ساختمان لازم است یک مکان مناسب برای پارک خودروها در نظر گرفته شود. نصب سقف پارکینگ فلزی در حیاط دقیقا همان کاری است که در این گونه شرایط باید انجام داد. جالب است بدانید که استفاده از سایبان برای پوشاندن سقف حیاط خلوت، می تواند فضای حیاط خلوت را نیز به یک انبار، گلخانه و یا کافی شاپ خانوادگی تبدیل کند.

برای اجرای سقف پارکینگ بهتر است از طریق یک فرد یا شرکت معتبر و حرفه ای اقدام کنید. کیفیت مواد اولیه و استحکام سقف پارکینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت سایه سازان توانا قادر است تا با اجرای انواع سقف پارکینگ، علاوه بر حفظ زیبایی محیط، از سلامت خودروی شما نیز محافظت نماید.

سایبان اصفهان | سایه سازان توانا

سقف پارکینگ فلزی چیست؟

سقف پارکینگ فلزی نوعی سازه شامل یک چهارچوب فلزی به همراه روکش های ضد نوری است که یک فضای ایمن برای خودرو ایجاد می کند. جنس روکش های سقف پارکینگ فلزی، عمدتا از پلی کربنات و یا ورق اکریلیک است، به همین دلیل نور از این روکش ها عبور نمی کند یا به صورت خیلی محدود به سمت دیگر راه می یابد. به طور کلی ایجاد یک محیط امن برای نگهداری خودرو در حیاط خانه، یکی از ملزومات هر ساختمان به حساب می آید. در فصل های گرم و سرد سال لازم است خودرو از نور مستقیم خورشید و یا بارش برف و باران محفوظ بماند. این مسئله زمانی می تواند به نتیجه برسد که خودرو در یک پارکینگ مناسب نگهداری شود، با این حال در بسیاری از موارد ممکن است افراد امکان داشتن و یا احداث پارکینگ در منزل خود را نداشته باشند. مسلما عدم وجود یک سقف مناسب برای ایجاد سایه باعث می شود تا به مرور زمان رنگ خودرو دچار آسیب گردد، در چنین شرایطی برای حفظ خودرو از نور آفتاب و یا باران و برف می توان از سقف پارکینگ فلزی و یا سایبان استفاده نمود.  سپردن اجرای سقف پارکینگ فلزی به تیمی حرفه ای و ماهر باعث می شود تا علاوه بر ایجاد یک فضای مفید، زیبایی ساختمان نیز دو چندان شود. طراحی سقف پارکینگ فلزی نیاز به تجربه و مهارت دارد که تیم متخصص و مجرب شرکت سایه سازان توانا می توانند به خوبی از عهده آن برآیند.

سقف پارکینگ فلزی چیست؟

اجرای سقف پارکینگ اصفهان

امروزه در حیاط بسیاری از ساختمان ها از نوعی سایبان یا سقف پارکینگ فلزی استفاده می شود. گاهی هم ممکن است در فضای یک ساختمان، ناحیه ای تحت عنوان حیاط خلوت وجود داشته باشد. پوشاندن سقف این گونه قسمت ها باعث می شود تا بتوان از فضای حیاط خلوت به شکل مفیدتری استفاده نمود، همچنین از نفوذ باد، باران، برف و همچنین جمع شدن گرد و خاک در این گونه نواحی جلوگیری به عمل می آید. ساخت سقف پارکینگ عمدتا به کمک چهارچوب های فلزی و روکش هایی که نور را از خود عبور نمی دهند، صورت می گیرد. معمولا برای پیاده سازی چهارچوب سقف پارکینگ لازم است یک جوشکار در محل مورد نظر حاضر شده و قطعات چهارچوب را سر هم کند، اما این امکان نیز وجود دارد که چهارچوب فلزی را در جای دیگر آماده کرده و به محل نصب انتقال دهند.

اجرای سقف پارکینگ اصفهان  

هر کدام از این روکش های سقف پارکینگ مزایای خاص خود را دارند و می توانند از نفوذ و عبور نور آفتاب جلوگیری به عمل آورند. در هر حال جنس این ورق ها به گونه ای هستند که در عین داشتن وزنی سبک می توانند محافظ بسیار خوبی در برابر نور و اشعه ماورای بنفش خورشید باشند. سقف پارکینگ فلزی در ابعاد مختلفی ساخته می شود، بنابراین با توجه به اندازه آن لازم است مقدار مواد اولیه را تعیین نمود. حجم آهن و یا آلومینیومی که برای ساخت چهارچوب سقف پارکینگ فلزی به کار می رود، اصلی ترین فاکتور در تخمین قیمت آن است. قیمت روکش ضد نوری که باید بر روی سقف پارکینگ استفاده شود نیز در تعیین هزینه تمام شده انواع سقف پارکینگ تاثیرگذار خواهد بود. در کنار هزینه مواد اولیه، هزینه ساخت و نصب سقف پارکینگ را نیز باید در نظر گرفت.

انتخاب یک نصاب معتبر و ماهر باعث می شود تا علاوه بر اطمینان از کیفیت ساخت، قیمت سقف پارکینگ نیز به حداقل برسد. شرکت سایه سازان توانای اصفهان قادر است تا سقف پارکینگ فلزی را با قیمتی مناسب برای شما بسازد و نصب کند.

اجرای سقف پارکینگ اصفهان  

سایه سازان توانا مجری سایبان فلزی اصفهان

کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای برای ساخت و نصب سقف پارکینگ کمک می کند تا یک سایبان با کیفیت و با دوام داشته باشید. شرکت سایه سازان توانا توانسته است با اجرای انواع متنوعی از سقف پارکینگ علاوه بر زیباسازی محیط، به استفاده هر چه بهتر و مفیدتر از فضا کمک نماید. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و اجرای حرفه ای سایبان در حفظ ایمنی و کارایی آن نقش زیادی دارد. افزایش روز ‌افزون کیفیت اجرای سقف پارکینگ توسط تیم سایه سازان اصفهان باعث شده تا این شرکت همواره مورد اعتماد مصرف کنندگان و مشتریان باشد. اجرای سایبان فلزی در اصفهان را به این تیم متخصص بسپارید

نوشتن دیدگاه