0سبد خرید
بهترین دستگاه بلوک زنی ساخت شرکت بتن سرمد

شرکت افراز بتن سرمد با برند بتن ماشین صفاهان با 30 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی فعال می باشد. برای خرید بهترین دستگاه بلوک زنی با کارشناسان فروش بتن سرمد تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بلوک زنی از جمله دستگاه های تولید بلوک است که می تواند به صورت دستی یا برقی کار کند. این دستگاه به واسطه تولید بلوک با سرعت بالا، می تواند راهی برای کسب درآمد افرادی باشد که اقدام به راه اندازی یک کارگاه بلوک زنی کرده اند. انتخاب بهترین دستگاه بلوک زنی، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگرچه تنوع دستگاه های بلوک زنی در بازار کشور ایران زیاد است، اما اینکه شما بتوانید بهترین دستگاه را بر اساس نیاز خودتان انتخاب کنید، بسیار حائز اهمیت است. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با انواع دستگاه بلوک زنی آشنا کنیم و سپس مشخصات بهترین دستگاه بلوک زنی را به شما ذکر کنیم.

دستگاه بلوک زنی چیست 

دستگاه بلوک زنی در واقع، یک دستگاه برای تولید بلوک های سقفی و دیواری است که می تواند در کارگاه های بزرگ و کوچک تولید کننده بلوک، مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های بلوک زنی به واسطه تولید بلوک با تعداد بالا در یک بازه زمانی مشخص، می توانند انتخاب خوبی برای تولید کنندگان بلوک باشند. به ویژه اینکه امکان خرید آن ها با قیمت پایین وجود دارد و می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد خوبی با کمک این دستگاه ها رسید.

دستگاه بلوک زنی را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. چرا که تنوع این دستگاه ها باعث شده تا سایزبندی آن ها نیز متفاوت باشد. حتی برخی از افراد در کارگاه های کوچک از دستگاه های بلوک زنی استفاده می کنند.

 بهترین دستگاه بلوک زنی ساخت شرکت بتن سرمد

انواع دستگاه بلوک زنی

اساس کار هر یک از انواع دستگاه بلوک زنی، تولید بلوک های دیواری و سقفی است. اما با توجه به اینکه این دستگاه ها برای مکان های مختلفی از جمله کارگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای تنوع زیادی باشند. دستگاه بلوک زنی را می توان به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد. هر یک از این دستگاه ها، برای تولید تعداد مشخصی از بلوک در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین، در هنگام انتخاب و خرید آن ها، باید به این موضوع توجه شود.

دستگاه بلوک زنی دستی

دستگاه بلوک زنی دستی که بدون جریان برق کار می کند، می تواند برای تولید تعداد محدودی از بلوک مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه به واسطه داشتن عملکرد دستی، نیاز به یک یا چند اپراتور برای تولید بلوک های مختلف دارد. اما اگر نیاز به خرید دستگاه بلوک زنی ارزان قیمت باشد، این دستگاه بلوک زنی گزینه خوبی برای افراد خواهد بود. به خصوص اگر نیاز به قرار دادن دستگاه بلوک زنی در یک محیط کوچک و تولید بلوک ها با تعداد محدود باشد.

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی برقی است که با کمک جریان برق کار می کند. این دستگاه نیاز به اپراتور دارد؛ اما اپراتور به اندازه کاری که در هنگام استفاده از دستگاه بلوک زنی دستی انجام می دهد، فعالیت نخواهد داشت. با دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک 6 تا 12 قالبه، می توان تعداد بلوک های بیشتری را تولید کرد. بسته به مدت زمان شیفت کاری و همچنین، تعداد قالب های دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، تعداد بلوک های تولید شده توسط دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک نیز متفاوت است.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک جزء سریع ترین دستگاه های بلوک زنی است که می تواند با سرعت بسیار بالایی اقدام به تولید بلوک های متعدد کند. این دستگاه ممکن است نیاز به نظارت اپراتور داشته باشد؛ اما تمامی مراحل تولید بلوک را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. اگرچه قیمت خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بالاست؛ اما برای کارگاه هایی که نیاز به تولید بلوک های بسیار زیادی دارند، گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.

دستگاه بلوک زنی سیلودار

از دیگر انواع دستگاه بلوک زنی که به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود، می توان به دستگاه بلوک زنی سیلودار اشاره کرد. این دستگاه دارای یک مخزن مشخص بوده که امکان ذخیره سازی مواد اولیه را برای تولید بلوک های سیمانی می دهد. با کمک این دستگاه دیگر نیازی به نگرانی جهت تمام شدن مواد اولیه نیست. چون خود سیلو تا حد زیادی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بلوک را ذخیره سازی می کند.

 انواع دستگاه بلوک زنی

مشخصات یک دستگاه بلوک زنی خوب 

به طور کلی، هر یک از انواع دستگاه های بلوک زنی دارای کیفیت خوبی هستند و می توانند برای تولید بلوک با اندازه و ابعاد مشخص و منظم مورد استفاده قرار گیرند. اما موضوعی که وجود دارد این است که چگونه می توان بهترین دستگاه بلوک زنی را انتخاب کرد؟

به طور کلی، بهترین دستگاه بلوک زنی، دستگاهی است که با نیازهای یک کارگاه همخوانی داشته باشد. ممکن است در یک کارگاه، بهترین دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی دستی باشد. اما در یک کارگاه دیگر، خرید هر نوع دستگاه بلوک زنی به غیر از دستگاه های بلوک زنی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، بی فایده باشد.

بنابراین، برای اینکه بهترین دستگاه بلوک زنی را خریداری کنید، باید بدانید که، به چه چیزی نیاز دارید و قرار است در طول هر شیفت کاری، چه تعداد بلوک تولید کنید. در این زمان می توانید دستگاه بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک را با تعداد قالب های دلخواه خریداری و انتخاب کنید.

مشخصات یک دستگاه بلوک زنی خوب 

بتن سرمد تولید کننده بهترین دستگاه بلوک زنی

خرید دستگاه بلوک زنی باکیفیت برای تولید بلوک و رسیدن به درآمد عالی، کار چندان آسانی نیست. این در حالی است که مجموعه های مختلفی در حوزه فروش و یا تولید دستگاه های بلوک زنی فعالیت دارند. انتخاب یک فروشگاه مطمئن می تواند به شما برای خرید دستگاه بلوک زنی باکیفیت کمک کند.

بتن سرمد به عنوان یکی از بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان دستگاه های بلوک زنی، امکان خرید انواع دستگاه بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را فراهم کرده است. در صورت نیاز به خرید هر یک از انواع دستگاه های بلوک زنی، کافیست که سفارش خود را در بتن سرمد ثبت نمایید. همچنین، شما می توانید برای دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین دستگاه بلوک زنی، با کارشناسان مجموعه بتن سرمد در ارتباط باشید. 

نوشتن دیدگاه