0سبد خرید

شنیون جلوی مو:

بیشتر خانم ها جوان و مسن بیشترتوجه به مدل موی جلو خود دارند تا پس چون در بیرون رفتن های روزانه و یا مهمانی های که مردها و زنان با هم در یک مکان حظور دارنند مانند رستوران ها و یا بقیه مکان های عمومی و یا شال روسری سر کرده اند می خواهند فقط جلو مو خود را شنیون کنند و یا حتی بعضی از افراد دوست دارند در مهمانی های خاص مدل موها پشت ساده و باز باشنند اما جلو مو آن ها مدل خاصی داشته باشند سایت آرایشگری این امکان را برای شما فراهم کرده است که مدل های مختلف شنیون جلوی مو را مشاهده کنید و ان ها را یاد بگیرد تا دیگر نگرانی برای آرایش موهای خود در مراسم های مختلف نداشته باشین ما را در این ادامه این مطلب همراهی کنید.

شنیون جلوی مو: بافت

یکی از رایج ترین مدل های شنیون برای جلو مو بافت ها به حساب می آیند شما خیلی راحت با استفاده از بافت های مختلف مانند فرانسوی ، تیخ ماهی ، بافت معمولی ، جلوی مو خودت به زیبا ترین شکل آرایش کنید ما در تصویر های زیر انواع بافت های جلو مو به شما عزیزان نشان می دهیم .

کلا مدل بافت برای جلو سر یک مدل کاملا دخترانه و مناسب دختران جوان می باشد که با کمی خلاقیت می توانند چهره خود را متفاوت ترو جذاب تر از همه نشان دهند.حال در تصویر زیر که ما به اشتراک گذاشتیم توجه کنید.

بافت دو طرفه :

برای این بافت کافیست فقط فرق وسط موهای خود را پیدا کرده و قبل از بافتن بهتر است برای قشنگ تر شدن بافت خود یک اتو و یا یک سشوار به موهای خود کشیده و بعد از یک سمت مو خود شروع به بافت فرانسوی خیلی ساده کرده و تا آن سمت مانند یک تل ادامه می دهیم بعد از اتمام بافت و بستن آن می توانیم برای جذاب تر نشان داد خیلی اروم میان بافت ها را کمی کشیده تا از حال مرتب بودن کمی خارج شود این کار موهای شما را خیلی جذاب نشان می هد.

شنیون جلوی مو

بافت تیخ ماهی وسط:

همان طور که در این مدل مشاهده می کنید یک بافت ساده تیخ ماهی با کمی پوش دادن به جلوی مو و شروع با تیخ ماهی تا وسط سر و بعد تمام مو را دم اسبی بسته این مدل مو بسیار راحت و خاص به نظر می رسد فقط باید کمی موی بلند داشته باشید.

شنیون جلوی مو

بافت یک طرفه :

این بافت بسیار راحت و همه شما عزیزان به راحتی میتوانید از این مدل استفاده کنید فقط باید موهای خود را همه رو به یک طرف شانه زده و شروع به بافتن کنید روی سر مو بافت فرانسوی ساده و این بافت را تا انتهای مو انجام می هدی به همین سادگی.

شنیون جلوی مو

پوش به همراه بافت های ساده باریک:

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید باید دو طرف موها خود را دو بافت تیغ ماهی باریک بزنید و وسط مو خود را پوش داده و یک پیچ کوتاه دهید و انتهای ان را با کش به حالت دم اسبی می بندید.

شنیون جلوی مو

حال اگر شما خانم ها بیشتر این مدل های میخواهید ساد به نظر برسید فقط جلو موهای خود را پوش می دهید و موهای پشت هم با گذاشته این مدل بسیار ساده و مناسب تمام سنین می باشد در عین سادگی جذابیت خاص دارد.

شنیون جلوی مو

 شنیون جلوی موچتری :

بعضی از افراد موهای جلو کوتاهی دارند برای آرایش این نوع موها باید آن ها را اتو زده و یک سمت شانه کنند

شنیون جلوی مو

نوشتن دیدگاه