0سبد خرید

مدل شینیون ساده و باز:

شینیون های مو اغلب شامل مدل های گسترده ای قرا ر می گیرد  که به صورت باز یا بسته بوده و گاهی هم همراه بافت انجام می شود. آرایشگران حرفه ای هر روز به دنبال مدل های جدید و جذاب از مدل شینیون ساده و باز هستند تا مشتری های خود را بروز و زیبا شینیون کنند و مشتریان همیشه رضایت کامل از شینیون خود داشته باشند در سال اخیر مد روز در آرایشگری با وجود فضاهای مجازی راحت در دسترس بوده و تمام آرایشگران و حتی خود شما عزیزان می توانید با کمی سرچ کردن جدید مدل های جدید مو اروپایی را ببندید همچنین در این سال ها یکی از پر مخاطب ترین مدل های شینیون مدل شینیون ساده و باز چون قابل استفاده برای انواع مراسم ها بوده از جمله عروسی و مهمانی ها خیلی ساده، حال ما برای شما درسایت آرایشگری زیبا تر و جدید ترین از مدل شینیون باز را جمع اوری کرده و به اشتراک گذاشته ایم تا خیلی از خانم هایی که به دنبال مدل های زیبا و خاص هستند از آن بهره ببرند در ادامه این مطلب با ما همراه شوید .

مدل شینیون ساده و باز:

مدل شینیون ساده و باز

امروزه در انواع مختلف از شینیون به ویژه بافت فرانسوی بسیار مورد توجه و علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته است که مناسب استفاده برای خانم هاو دختران جوان می باشد یکی از بهترین و رایج ترین مدل شینیون ساده و باز بافت به حساب می آید که با وجود تنوع زیادی که دارد قابل دسته بندی هستند که در ادامه مدل های مختلف از آن را می توانید مشاهد کنید.

مدل شینیون ساده و باز:بافت

همیشه در مدل شینیون ساده و باز  اگر بخواهند از بافت استفاده کنند در جلوی مو به صورت تل و از یک طرف مو شروع به بافتن می کنند همانند تصویر زیر که با باز کردن فرق از گوشه وبا بافتن موهای کناره گوش کمی از سادگی مو را کم کرده و جلوه خاصی را به مو بخشیده است .

تصویر شماره یک :بافت مو به همراه اموزش

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید برای آموزش این مدل مو اولین قدم باید موها وخود را فر کرده با یکی از دستگاه های فر کننده بعد از اینکه کل مو را فر کردید.فرق جلو مو را یک طرف زده و شروع به بافت می کنیم یک بافت ساده و معمولی اما کمی نامرتب بعد موهای وسط سر را کمی پوش داده و به همراه بافت سنجاق میزنیم موهای کناره گوش هم به سمت بالا سنجاق زده کاملا به صورت نامرتب و نا متقارن همانند تصویر.

مدل شینیون ساده و باز

مدل شینیون ساده و باز:

مدل شینیون ساده و باز مناسب بسیاری از عروس خانم ها می باشد کسانی که اختلاف قدی کمی با همسرشان دارند و حال که به فصل گرما نزدیک می شویم طرف دارن زیاد پیدا میکند مدل موی باز و ساده .

تصویر شماره دو :همان طور که در این تصویرمشاهده می کنید مدل عروس شینیون ساده و باز با رنگ موی بلوند و روشن ،مدل موی بازبیشترمناسب خانم های با موهای بلند و رنگ شده  می باشد.

مدل شینیون ساده و باز

مجموعه مدل شینیون ساده وباز

تصویر شمارسوم : مجموعه ای  اول از مدل های جدید سال 2018 شینیون ساده و باز

مدل شینیون ساده و باز

تصویر شمارچهارم : مجموعه ای  دوم از مدل های جدید مدل موی باز

مدل شینیون ساده و باز

نوشتن دیدگاه