0سبد خرید

 

 

شینيون ساده:

شینیون همیشه  یکی از مهم ترین بخش ها در آرایش و زیبایی به حساب می اید که بهتر است مورد توجه بیشتری برای شما عزیزان  قرار بگیرد زیرا با داشتن شینیونی شیک وساده  متفاوت  تر از همیشه چهره شما به نظر برسد که شما را از این رو به آن رو کند. مدل شینیون موها در انواع مدل شینیون های ساده و پر کار موجود هستند که انتخاب هر یک ازاین شینیون ها به طرح لباس و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.اما امروزه در همه جای جهان سادگی حرف اول را در مد می زند پس برای شینیون هم شینیون ساده بهترین انتخاب به حساب می اید چون طرف داران زیادی دارد و مناسب همه مراسم ها نیز می باشد.همیشه خانم ها دوست دارن در مراسم ها آراسته تر از همه به چشم بیایند پس انتخاب شینیون نقش مهمی در زیبای شما ایفا می کنند پس در انتخاب آن بسیار دقت کنید حال سایت آرایشگری در این صفحه مدل های مختلفی از شینیون های ساده را برای شما به اشتراک گذاشتیم شما با الهام گرفتن از این مدل ها بهترین گزینه را برای ود انتخاب کنید تا درمهمانی و مراسم که حظور پیدا کردین خاص تر از همه به چشم بیایید با ما همراه باشید در ادامه این مطلب.

شینيون ساده:

شنيون ساده

شینیون ساده همان طور که از اسم ان مشخص است برای سادگی که در آن استفاده شده  است پس زمان کمتری از شما می گیرد تا به این مدل آرایش مو برسید ما در ادامه تصویری های مختلفی از انواع مدل شینیون ساده را برای شما جمع اوری کرده ایم.

شینیون جمع ساده :

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این مدل جمع و پایین که بسیار ساده به نظر می رسد اما در عین حال زیبای منحصر به فردی دارد این مدل مو مناسب تمام مراسم ها و حتی مراسم های رسمی نیز می باشد و نیازی به موی بلند و پر پشت ندارد  با موهای نسبتا کوتاه و کم حجم هم می توان از این مدل مو استفاده کرد.

شنيون ساده

شینیون تک بوکل ساده :

این شینیون بسیار زیبا و همه پسند هست یعنی تمام خانم ها درتمامی سنین  از ان استفاده کرده اند .

می توان گفت همه یک بار از این مدل موی برای خود استفاده کرده اند تنها مدل موی به حساب می آید که هیچگاه از مد نرفته و همیشه جز پر مخاطب ترین شینیون به حساب می اید.

شنيون ساده

شینیون ساده تک بوکل به همراه بافت دور مو:

شنيون ساده

مدل های مختلف شینیون ساده در تصاویر زیر:به همراه آموزش

تصویر زیر یک مدل شینیون ساده مناسب افراد مسن با موهای کوتاه می باشد:

.نیازی هم به مو های بلند و پر حجم ندارد و به سادگی میتوان از این مدل استفاده کرد همان طور که در این تصویر مشاهد می کنید برای آموزش این مدل مو در ابتدا باید موها را صاف کرده به کمک اتو و یا سشواربعد از اتو ار جلو مو دو دسته مو را کنار گداشته و موهای پشت را همه را با یک کش می بندیم و یک پستیژ به مو سنجاق می کنیم و بعد موها را روی آن می اوریم تا کاملا پوشیده شود بعد ان دسته از مو های جلو را که جدا کرده بودیم به صورت ضربدری روی بوکل پشت سنجاق می زنیم به همین سادگی .

شنيون ساده

در تمام این مدل های چون شینیون ساده هست می توانید از گیر و گل های تزیینی در لابه لای موهای خود استفاده کنید که زیبایی خاصی به مو های خود بدهید.

شنيون ساده

نوشتن دیدگاه